Pages

Wednesday, January 19, 2011

review produk seniwirawan

Pakej Raja Pengasih :-


i)   Ilmu Pengasih

ii)  Ilmu Pemanis &

iii) Ilmu Penunduk


Pakej Petua Warisan :-


i)   Ribuan Petua Tradisional

ii)  Petua Dan Amalan Penguat Tenaga Batin &

iii) Petua Dan Amalan Kecantikan Diri


Pakej Jurus Larangan  :-


i)   Gimbar Ghaib

ii)  Pembinasa &

iii) Penggerun


SIAPA YANG PATUT MEMILIKI KOLEKSI SENI WIRAWAN INI?


http://letsclick.me/ilmudunia

Ebook-ebook yang terdapat di dalam Koleksi Seni Wirawan ini adalah untuk:-

1. Guru-guru atau jurulatih-jurulatih (instruktor) seni silat (baik di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura atau di mana jua mereka berada) yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan (kependekaran, kebatinan dan seumpamanya) walaupun ilmu-ilmu pengetahuan yang akan disampaikan adalah dari cabang atau rumpun seni silat yang lain.

2. Ahli-ahli beladiri lain (selain daripada seni silat) yang ingin memahami dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan tersebut (kependekaran, kebatinan, dan seumpamanya) dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.

3. Para pengamal pengubatan secara batin, spiritual atau tradisional (pawang, dukun, manang, shaman atau pengamal pengubatan kaedah spiritual yang lain) baik di mana mereka berada yang ingin menambah ilmu di dada dan sanggup membuka hati dan minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan mungkin dari aliran yang agak berbeza.

4. Para pengamal pengubatan secara batin atau spiritual yang ingin memahami dan menguasai ilmu-ilmu pengetahuan yang bakal disampaikan baik dari aspek zahir (petua, logistik dll) mahupun batin (spiritual, amalan dll) dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.

5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, serta tidak terlalu terpengaruh dengan cerita-cerita di televisyen yang menayangkan segala keburukan, keganasan dan kekasaran seorang ahli beladiri. Ataupun tidak terlalu terpengaruh dengan cerita-cerita yang menayangkan segala keburukan dan kejahatan tentang “kedukunan” seolah-olah semua ahli beladiri atau semua pengamal pengubatan secara batin ini adalah jahat-jahat belaka. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana, dan begitu jugalah dalam dunia kependekaran, kebatinan dan seumpamanya. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.

6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia kependekaran dan kebatinan pendekar-pendekar handalan di zaman silam seperti Hang Tuah, Hang Jebat, Tok Janggut, Megat Terawih, Mat Salleh dan seumpamanya.

7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia dunia pengubatan secara batin atau spiritual yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.

8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia kependekaran (berbilang cabang dan jenis) dari pelbagai sudut termasuk aspek-aspek zahir luaran (seperti penguasaan teknik, kemampuan fizikal, ketangkasan dll) mahupun aspek-aspek dalaman (seperti kebatinan, spiritual, rohaniah, amalan dll).

9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas segala cabang atau  selok-belok seni kependekaran (zahir mahupun batin) tanpa perlu pergi merantau ke seluruh pelosok gelanggang, pertapaan, perguruan, daerah dan benua semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang sememangnya amat jarang didedahkan.

http://letsclick.me/ilmudunia

No comments:

Post a Comment